Theo – fanart w wykonaniu saki

O rany! No i się doczekałam! xD
Oto pierwszy fanart jednego z moich kochanych chłopaków. Wykonany przez nieocenioną saki, która nie dość, że ma czas wyłapać mi  literówki w rozdziałach, to jeszcze znalazła chwilkę, by skrobnąć Theo.
Nie wiem jak Wy, ale ja rozpływam się nad jego majestatem.
Wyszedł po prostu świetnie – ma takie delikatne, jakby elfickie rysy, co mi się strasznie podoba, kruczoczarne włosy i smutne spojrzenie. Jesteś kochana! Dziękuję!
Aż jestem ciekawa jak narysowałabyś Anthonego. C:


Theo

2 thoughts on “Theo – fanart w wykonaniu saki

    1. O, nowy login. Miło Cię widzieć, Damiannie. : )
      Cóż, każdy sobie inaczej konstruuje obraz postaci na podstawie opisu. saki na pewno się postarała przy rysowaniu i poświęciła trochę czasu na to, więc uszanujmy to i doceńmy. Ja na przykład zawsze widziałam w nim trochę indiańskich rysów, w wyniku czego, jak wyobrażam sobie jakbym miała go malować wychodzi mi jakaś dziesiąta woda po Pocahontas (tak z oczu i kości jarzmowych). xD A saki poszła według mnie w elfy. I fajnie jest zobaczyć takie inne twarze wymyślonych przez siebie postaci. : )
      Ale, ale…. mam propozycję!
      Narysuj to jak Ty widzisz Theo. Z miłą chęcią zobaczymy. : )

Skomentuj

