THEO MYERS

Poczułam dzisiaj ogromną ochotę narysować Theo.
Tak, na szkicu miał nieco inne  rysy i spojrzenie bardziej… bardziej. C: Ale po pokolorowaniu zmieniły sie na lepsze. Zapewniam. xD  Nie wiem jak Wy go sobie wyobrażaliście i o rety… Z każdą minutą spędzoną, nad tym artem miałam wrażenie, że się  pogrążam, ale nie po to poświęciłam mu tyle czasu, by teraz go Wam nie pokazać. :D
Mam nadzieję, że się Wam spodoba… czy coś…

Theodore Myers by Inga TILL WE ARE
I trzeba też narysować kogoś innego… pomimo że kocham wszystkich moich chłopaków, mam wrażenie, że Theo ma jakieś specjalne względy. ^ ^
Tak się śmieję… A kolejny będzie Ethan. C:
Już słyszę dziką radość! <3

11 thoughts on “THEO MYERS

  1. Widzisz kazdy inaczej wybraza sobie bohaterow, nawet jak juz zobaczy jego portret ;) osobiscie ja wyobrazam sobie Theo jako bardkziej pulchnego i z krotszymi wlosami. Ale Ethan jest i tak piekniejszy! <33
    Pozdrawiam

    1. Klaudyno, witaj na blogu~! xD *fanfary*
      Bardzo dziękuję~! Az ciekawi mnie, czy jeżeli czytałaś TWA, to czy narysowany przeze mnie Theo trafia w Twoje wyobrażenia… C:

  2. Ahh, art wspaniały! Chciałabym umieć narysować coś takiego (i mieć na tyle cierpliwości żeby skończyć cokolwiek).
    Theo wyobrażałam sobie zupełnie inaczej, bo ja tam zazwyczaj puszczam sobie wodzę fantazji i generalnie opis wyglądu ignoruję, a potem jak pojawia się jakiś szczegół dotyczący wyglądu bohatera w opowiadaniu jestem w lekkim szoku – „jak to, on miał takie włosy? takie oczy? przecież wcale nie, pf” xD
    Ale na takie rysunki zawsze miło popatrzeć.
    I dodam jeszcze, że mam dokładnie tak samo – chociaż większość bohaterów moich opowiadań całkiem lubię to jesli chodzi o rysowanie mam swoich ulubieńców iw kółko i kółko męczę te same postacie ^^
    Z niecierpliwością czekam na podobiznę Ethana!

    1. Dziękuję~! Ale ja nie mam cierpliwości. Gdybym ją miała art wyglądałby dużo lepiej… tak mi się wydaje… QnQ
      Rany, ja mam zupełnie tak samo. Jak czytam czyjeś opowiadanie to ech… W każdym razie utożsamiam się z Tobą. C:
      Ethan niedługo powinien nas zaszczycić swoją osobą. C:

  3. No, no…… czekam na Ethan’a? :D
    Rysunek mi się bardzo podoba, widzę, że masz nie tylko talent pisarski, ale i plastyczny :)
    Tylko szkoda, że to ten nieszczęsny Theo…
    A po Ethan’ie będzie Keith? Proszę? :D

    1. Dziękuję~! xD
      No a Ethan… szkic już jest, więc o ile wszystko pójdzie dobrze to i niedługo będzie pełny art~~~C:
      Och… hm… Keith mówisz…? Może może… C:

Skomentuj

