Hem~~

Moi Drodzy!
Z przykrością muszę odwołać dzisiejszy rozdział. Do ostatniej chwili w  siebie wierzyłam, ale to co napisałam okazuje się być… nie być dobrym tekstem do pokazania Wam. Krótkie i byle jakie… Dx Ten tydzień nie sprzyjał pisaniu. Mam nadzieję, że zrozumiecie, tym bardziej, że niektórzy z Was sami piszą. C:
Rozdział w  następny piątek będzie więc dłuższy i spokojnie, zamkniemy już Jego Królewską Mość, nic się nie rozciągnie przez moją niedyspozycję.
A za dwa tygodnie pierwszy rozdział trzeciej serii TWA. C:

Przepraszam i pozdrawiam cieplutko,
Inga
<33

2 thoughts on “Hem~~

  1. Nie przejmuj się, wytrwamy. Ważne, byś ty była zadowolona z tego co piszesz. Mam nadzieję, że wszystko Ci się ułoży, a głowę nawiedzi masa nowych pomysłów^^
    Pozdrawiam! :)

Skomentuj

