Sheri

Witam ponownie.
Tym razem padło na Sheridana.
Ostatnio coś całkiem dobrze mi się rysuje, jak zauważyłam.
Mam nadzieję, że skoro tak dobrze mi się go rysowało to i dobrze będzie się kończyło  ‚Jego Królewską Mość’. Oby.
Oto i Sheri:

sheri

Przy okazji, założyłam konto na deviancie. Nie wiem oczywiście jak długo tam się utrzymam i czy w ogóle będzie warto działać na dwóch stronach… A może po postu znowu narzekam, bo początki są trudne…
W każdym razie oto i moje konto, gdyby ktoś chciał postalkować:
http://ingascage.deviantart.com/

Na dA będę wrzucała (taki jest plan) więcej rysunków niż na bloga. Jakieś szkice, może wipy? Zobaczymy jeszcze.
Tak, czy inaczej, zapraszam.

pozdrawiam,
Inga

4 thoughts on “Sheri

  1. Nie wiem w jaki sposób można stworzyć taki obrazek, ale wygląda ładnie. Chociaż muszę się przyznać, że np. w przypadku rysunków postaci z „Till We Are” to zaskoczyłaś mnie. Inaczej jakoś sobie ich wyobrażałam. Jednak to nie znaczy, że rysunki mi się nie podobają. Ciekawa konfrontacja. Co do księcia-nie było nic takiego.
    Pozdrawiam.

    1. Mhm, niestety, nie umiem ich oddać nawet do końca tak, jak ja sama ich sobie wyobrażam, po prostu z braku wystarczających umiejętności. Nie mówiąc już o wstrzeleniu się w Wasze wyobrażenia. Ale z czasem będzie lepiej.
      Pozdrawiam.

  2. Nie wiem czy tylko na mnie robią wrażenie tego typu dzieła, czy na innych również… Ale muszę powiedzieć, że jestem pełna szacunku i podziwu dla takiego wykonu.
    Książę jest genialny ;)
    Pozdrawiam! ^^

    1. Mmmm… na mnie nie robią~! xDD ale ja jestem bardzo surowa jeżeli chodzi o moje rysunki… :I
      Hehe~! A tak serio, to dziękuję bardzo! <333

Skomentuj

