Kochani!

 

Kochani!

Musicie (a w zasadzie to nie musicie, ale możecie ) mi wybaczyć, bo naprawdę w przedświątecznym ferworze zupełnie nie miałam chwili, by usiąść do rozdziału. Bardzo przepraszam. :I
Teraz też dosłownie usiadłam przelotem przy komputerze aby życzyć Wam Wesołych Jajek i Mokrych Dyngusów. <333
Trzymajcie się kochani i…. hehe…. bierzcie się za konkurs bo ktoś musi go wygrać! xDD Wbrew pozorom to nie jest takie trudne, naprawdę. :D
Do poniedziałku! <333

Pozdrawiam,
Inga

5 thoughts on “Kochani!

  1. Nic się nie przejmuj, nie potrafiłabym nie wybaczyć, Zdarza się każdemu ;)
    Ale ponieważ jestem wredną suką, życzę Ci by ktoś Cię nieźle zlał w poniedziałek. ^.^
    Pozdrawiam i Wesołych! :)

    1. Bardzo dziękuję za zrozumienie! QuQ
      Haaa… Dziękuję, ale… poprzez zlanie masz na myśli zlanie, czy ZLANIE? >D
      Mam nadzieję, że się objadasz jakimś pysznym ciastem <33

      Do przeczytania. C:

      1. Spokojnie, nie jestem sadystką… zazwyczaj ^^ Zlanie wodą oczywiście. ;)
        Oj, objadam się… A potem kolejna waga do wyrzucenia, bo okaże się zepsuta ^^
        PS
        Mam nadzieję, że moje „życzenie” zostało spełnione i dzisiejszy dzień miałaś/masz udany ^^
        Pozdrawiam ;)

Skomentuj

