heeee

Kochani.
Tak, jak pisze do Was w ten sposób już wiecie co nastąpi… :II
Jest 6.47  i zostały mi 2 strony do końca rozdziału i cholera, skończyłabym. I skończę na jutro. Na pewno. Mam wenę, a w rozdziale się dzieje! >D
Sesja ciągnie się pięknie i huuu… widzę bardzo radośnie swoją przyszłość o ile kopnę się w zadek i dzisiaj i jutro będę działała jak robocik.
Wraz z jutrzejszym rozdziałem przedstawię Wam plan na następny miesiąc, bo okazuje się, że jadę w świat haaa! i troszkę się na blogu zmieni. Ale o tym więcej jutro lub w niedzielę.
Więc pozdrawiam Was śpiochy. Jak wstaniecie – gdzieś o 12.36 – możecie się pochwalić czy macie już wakacje czy nie. xD
Ściskam ciepło,
Inga

4 thoughts on “heeee

  1. W tej chwili już wakacje mam. Chociaż jak na razie jedyną ich oznaką było glebnięcie się na łóżku i spanie w środku dnia, ale niech im tam będzie.^^
    W takim razie życzę miłej zabawy w robocika i ciekawa jestem jakiż to świat będziesz zwiedzać w wakacje ^^
    Hmm, i zmiany powiadasz… czekam na rozwinięcie :)
    Pozdrawiam! ;)

    1. Hah, no ja też już jestem wolna. Hej, po szkole należy się odpoczynek, więc myślę, że przez kilka dni możesz pognić sobie trochę C:
      Ha, już nie muszę być robotem. Wszystko odbębniłam co musiałam i teraz tylko czekam aż coś się wyjaśni z wyjazdem i ruszam w długą. C:
      Tak, zmiany, ale niekoniecznie będziecie z nich zadowoleni. Tak czuję. W każdym razie, jak tylko coś się wyjaśni napisze Wam notkę co i jak. C:
      <333

Skomentuj

