Drodzy Czytelnicy,

Jak już wcześniej wspominałam jadę w świat i nie będzie mnie prawdopodobnie do końca sierpnia.
W związku z tym, że nie chciałabym skończyć TWA podczas swojej nieobecności, bo zależy mi na kontakcie z Wami, pozostałe rozdziały opowiadania ukażą się dopiero po moim powrocie.
Oczywiście nie zostawię Was bez niczego i w tym czasie ukaże się miniaturka ‚Maj’ oraz zaległe części ‚Jego Królewskiej Mości’.
O ile wiecie już czego się spodziewać po JKM, o tyle ‚Maj’ jest raczej… inne niż to co do tej pory napisałam. Zawsze zresztą chciałam napisać coś lżejszego i takiego… zwyczajnego? No nie wiem, sami ocenicie co z tego wyszło. Banner do tego opowiadanie prezentuję Wam poniżej.

maj

Rozdziały będą ukazywały się co drugi tydzień, a na panelu obok macie dokładną rozpiskę.

Miałam nadzieję, że uda nam się hucznie obejść pierwsze urodziny bloga, ale chyba nic z tego. Myślę jednak, że to nic straconego – odbijemy w następnym roku lub po moim powrocie. Jeżeli jednak uda mi się coś przygotować przed wyjazdem, bądźcie gotowi na 4 sierpnia.

Jeżeli ktoś z Was chciałby dostać przypomnienie o najnowszym rozdziale TWA, który według moich planów ma ukazać się 5 września, może napisać na maila ingascage@gmail.com lub w komentarzu.

Miłych wakacji i do zobaczenia,
Inga
<33

6 thoughts on “Drodzy Czytelnicy,

  1. Ja już z wakacji właściwie wróciłam, ale dziękuję i oby Twoje były równie udane ^^
    Jestem serio ciekawa Maja jak i zakończenia Jego Królewskiej Mości ^^ i mam nadzieję, że bez problemu znajdę czas w moim niby wakacyjnym, ale jednak troszku napiętym grafiku na czytanie na bierząco :P
    I fajny baner^^ Podobają mi się te Twoje… bo jak już pewnie mówiłam są charakterystyczne… i takie, hm, delikatne? Nie napaćkanie nie wiadomo jak. Skromne ^^
    Pozdrawiam! ;)

    1. Nuuu… moja wakacje były… pracujące. xD
      Mam nadzieje, że Ty wypoczęłaś i w ogóle. Jeżeli nie znalazłaś w wakacje czasu, to przynajmniej gdy już znajdziesz chwilę będziesz miała troszkę więcej do czytania. C:
      Ha, dziękuję. Zawsze się staram by były takie…. bardziej schludne niż chaotyczne. Cieszę się, że Ci się spodobał i ze doceniasz moje starania. C:

      Trzymaj się ciepło i mam nadzieje, do przeczytania! <3

  2. W takim razie nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć ci miłych wakacji ^.^
    Trochę boli serduszko na myśl o tak długim czasie bez „Till We Are”, ale też nie mogę się doczekać „Maja” oraz dalszego ciągu historii z „Jego Królewskiej Mości” ;> Będę musiała przeczytać jeszcze raz pierwszy rozdział, tak dla przypomnienia xD
    Więc, że się powtórzę, miłego zwiedzania świata! Będę wyczekiwać poszczególnych rozdziałów, a w szczególności tego, który ma się ukazać 5 września :3
    Pozdrawiam!

    1. Już w piątek TWA. Szybko ten czas zleciał, prawda?
      Świata nie zwiedziłam, bo plany runęły, a zamiast tego ciężko pracowałam na nowy sprzęt i w ogóle.
      Ale cieszę się, że już mogę wrócić i być z Wami. C:

      Pozdrawiam! <3

  3. Why? A tak liczylem na rozdzial :(
    Jeszcze prawie 2 miesiace do TWA!? Nie wytrzymam tyle! Chociaz dobrze, ze Maj bedziesz pisala ^ ^
    Ostatnio pytalas czy sie dostalem do liceum. Tak dostalem – widocznie jestem madry :D
    Um.. I mam pytanie – niedawno wysylalem Ci wiadomosc, ale nie wiem czy ja dostalas. To byl taki mini rysunek c:
    Pozdrawiam

    Damiann

    1. Uhuu, gratuluję! To juz w poniedziałek pierwszy dzień. Życzę powodzenia! <3
      Jej, rysunek miałam dać pod wczorajszą notką, ale jak skończyłam pisać to zupełnie mi z głowy wyleciało.
      Zaraz to nadrobię. C:
      I w piątek już TWAAAA~!!!! XDDD

Skomentuj

