Co dalej z tym blogiem… :I

Halo, halo!?

Czy ktoś tu jeszcze zagląda? Mam nadzieję, bo oto przybywam, by Was troszku zaspamować planami na nowy rok i wizją na najbliższe tygodnie.
To od czego zaczynamy? Hmmm…
Till We Are dobiegło końca, więc wypadałoby w końcu ruszyć z kolejnym opowiadaniem. I tak, jak już dawniej wspominałam, będą to Synowie Rosemary, czyli opowieść z pogranicza obłędu o zgubnej namiętności bardzo brzemiennej w skutkach.
Prolog opowiadania zaplanowałam na pierwszego stycznia, ale do tego czasu na pewno o Sinsach usłyszycie jeszcze nie raz.
Poniżej prezentuję Wam banner. Może już teraz podsunie Wam jakieś przypuszczenia co do opowiadania?

SynowieRosemarybyInga2.5

W styczniu rusza też projekt mój i mojego Junka. To dobra wiadomość, bo będzie jeszcze więcej czytania! Teraz zajmujemy się przygotowaniem wszystkiego do publikacji na blogu – tekstu, opisów świata, portretów głównych bohaterów i ogarnięciem szaty graficznej. Pierwsze  opowiadanie będzie pełne dworskich intryg, przez które będą musieli przebrnąć nasi bohaterowie. Znacie mnie troszkę, a Jun ma w głowie mniej więcej to samo więc możecie już się domyślać, że będzie się działo, ale na koniec będzie samo szczęście!
Raczej…

Wiem, że do stycznia jest aż/tylko nieco ponad miesiąc, ale zapewniam, że nie siedzę bezczynnie. Wzięłam na warsztat kilka projektów (nie mówię o szkole >D), a jeden z nich powinien Was szczególnie zainteresować. Też na razie nic więcej nie zdradzę, ale jak to Jun powiedziała – albo będę się chwalić, albo się żalić. I jak wszystko się uda będzie super dla wszystkich, a jak nie uda, to super dla Was. Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. <33

Ze spraw technicznych muszę Wam przekazać, że rozdziały (od stycznia) będą ukazywały się co czwartek oczywiście w samo południe.
Na ostatnie Zaduszki nie wyrobiłam się ze Świętem Przodków, ale to nic straconego. Poza tym, już… coraz bliżej Święta… hehe…
No nic.
Czytajcie, klikajcie, zaglądajcie w poszukiwaniu newsów i niespodziewanek, którymi postaram się Wam umilić czas aż do stycznia.
To chyba tyle.

Pozdrawiam gorąco,
Inga
<33

12 thoughts on “Co dalej z tym blogiem… :I

  1. ,,Teenagers do it better”? Skojarzylo mi sie to z seksem xD
    Podoba mi sie strasznie tytul i juz nie moge sie doczekac pierwszego rozdzialu!
    Ja wchodze, wchodze i tak patrze, ze nic nie ma i zawsze wychodze smutny :c
    No nic, czekam z ogromna niecierpliwoscia!
    Pozdrawiam

    Damiann

    1. Zdziwiłabym się gdyby się nie skojarzyło. xDD Ha ha ha.
      Mam nadzieję, że nie tylko tytuł będzie Ci się tak podobał. C: Jeju, aż mam Cię na sumieniu. Ale już niedługo wszystko wróci do normy. C:

      Pozdrawiam!

  2. Już się nie mogę doczekać.
    „…opowieść z pogranicza obłędu o zgubnej namiętności bardzo brzemiennej w skutkach…” – genialne.
    Szczerze mówiąc jestem wyjątkowo zaintrygowała treścią Synów… A to dobrze :P
    I oczywiście banner jak zawsze mi się podoba ^^
    No i ogólnie jestem na tak.
    Powodzenia z pisaniem! Z niecierpliwością czekam na styczeń!
    Pozdrawiam :)

    1. To się ciesze i mam nadzieję, że się nie zawiedziesz. c:
      Hahaha, nu, przy tym trochę posiedziałam, żeby był taki migający. Opłacało się.
      Dziękuję, dziękuję! Zaglądaj czasami, postaram się podjudzać Twoją ciekawość. xD

      Trzymaj się ciepło. <33

    1. No pewno, dużo nowego do czytania. C:
      Mmm… Maj to miniaturka i huu, mam wrażenie, że dopytujesz o kontynuację…? Tak?
      No, to nie planowałam nic więcej. Maj jako miniatura jest już zakończony. Nie chcę zepsuć majowego klimatu. xD
      Ale liczę na to, że Synkowie i ingowo-junkowy projekt to zrekompensują. C:

      Miło Cię znowu widzieć!
      Pozdrawiam!

  3. w takim razie oczekuję stycznia – taki poświąteczny prezent, jakby Mikołaj zabłądził, huh? ;)
    mam tylko nadzieję, że będą hepi endy^^
    pozdrówki! <3

    1. No coś Ty! Mikołaj NIGDY nie błądzi i zawsze COŚ TAM ma w te święta. xDD
      Jak już to Synkowie to raczej noworoczny prezencik. <33

      Pozdrawiam serdecznie!

  4. Ach, cóż to za wielkie plany~! Zaskoczenie też takie wielkie… XD. Jestem pewna, że wszystko pójdzie zgodnie z tymi założeniami, bo przecież ma Cię kto pilnować >D.
    LOFKIIII <333

    1. Nie nieee…. kolejny komentarz od Junka! Nie wierzę. xDDD <333
      No pilnuj pilnuuuj.
      W razie czego będzie na kogo zwalić, że nie dopilnował by wszystko się udało.. he he… C:

Skomentuj

