Wesołych~!

Moi Drodzy!
W końcu Święta. W końcu są te dni kiedy już nie trzeba sprzątać, gotować i piec, a raczej można powoli objadać się tymi wszystkimi dobrami, na które przez ostatnie dnie tylko się patrzyło.
Mam nadzieję, że macie dużo pyszności i w świątecznym zgiełku znajdziecie chwilę odpoczynku.
Ja w końcu się dorwałam do komputera i szczerze, czuję się dziwnie tak siedząc i ‚nic’ nie robiąc. :D
No nic.
Ale z okazji tych Świąt i zbliżającego się wielkimi krokami Nowego Roku, życzę Wam spełnienia wszystkich marzeń, dużo szczęścia i zdrowia, i miłości.
Na dzisiaj niestety nie mam nicko do czytanka, ale kto wie. Może jutro?
Dzisiaj daję Wam, od siebie i od mojego Juneczka mały komiksik. Nawiązuje on do bonusu, który miałam pisać o Ethanie i Keithcie, ale cóż… prawdziwe życie mnie wchłonęło. Dzieje się niestety.
Niemniej mam nadzieję, że docenicie ten błyskotliwy humor i tę majestatyczną, junową kreskę!
Jeszcze raz, Wesołych!
I całusy dla Juniś za komiks! *buzibuzi*
Inga
<333

komiksik2

2 thoughts on “Wesołych~!

  1. Ojjj, ten komiks <3 <3 <3 Aż nie będę narzekać, że to nie bonus, tak jest idealnie *q*
    Życzę wesołych Świąt, miłego wypoczynku i czego tam sobie wymarzysz pod choinką! ^^
    Mam nadzieję, że dzięki chwili wytchnienia nowe opowiadanie rozpoczniesz z należytym impetem c:

    Pozdrawiam! <3

    1. Prawda? Jest prześwietny ten komiksik. Na pewno będę molestowała Juna o kolejne! QuQ
      Dziękuję, dziękuję! I wzajemnie, wszystkiego dobrego. O, i spełnienia marzeń!
      Haha, zamiast czegoś pod choinką wolałabym nauczyć się gospodarować lepiej czasem by zrobić wszystko to, co miałam i co mam zrobić. Heheee…
      Ściskam ciepło! <33

Skomentuj

