Szczęśliwego~!

Haha…. Moi Drodzy!
Mam nadzieję, że bawicie się prześwietnie tego wieczoru, że Nowy Rok powitacie w doskonałych, szampańskich nastrojach. Ze swojej strony życzę Wam dużo, dużo zdrowia i przede wszystkim – jak zwykle – spełnienia marzeń!
I dużo szczęścia, i miłości, i pomyślności, i wiary w siebie, i w ogóle samych bezbrzeżnych dobroci!

Przy okazji – nie żebym pisała tego posta specjalnie – mam dla Was dobrą nowinę.
Kiedyś tam wspomniałam i kilku projektach, którym się poświęciłam w ubiegłych miesiącach. Jednym z nich było  napisanie opowiadania na konkurs do The Cold Desire. Zakładałam, że o ile odpadnę to opowiadanie skończy jako bonus na bogu, ale ‚niestety’… zakwalifikowało się! >D HAHHAHA! Bogowie! Jestem taka szczęśliwa!
Mam nadzieję, że cieszycie się ze mną.
https://www.facebook.com/TheColdDesire?fref=nf
Zanim kolejny tom antologii się ukaże  pewnie minie trochę czasu. Ciągle mam wrażenie, że to jakaś pomyłka albo nie wiem… że COŚ się stanie.
Na razie jednak pozwolę sobie świętować, słać Wam życzenia i zapraszam Was jutro na prolog Synów Rosemary!

Pozdrawiam gorąco!
Inga
<333

4 thoughts on “Szczęśliwego~!

  1. *rzuca się*
    Wehehehehehehehehehe~! Moją reakcję już znasz, ale wiesz… OMJJJJJJJJJJJ, OMJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ, OMJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!
    *zacałowuje* >D

Skomentuj

