Opowieści z Mag Mell

Opowieści z Mag Mell

Jak już wcześniej wspominałam, w nowym roku miało być więcej do czytania.
I oto jest, w końcu wspólnie z LORDJun udało nam się wystartować z blogiem. Mam wrażenie, że jest inny. Inny niż to co do tej pory ode mnie czytaliście. Ale to dobrze! C: Zawsze chciałam napisać coś fantasy, lekko baśniowego i romantycznego, i chociaż plany miałam zupełnie inne, to co teraz publikujemy z Junkiem jest równie satysfakcjonujące.  To może zabrzmieć dziwnie, ale… podoba mi się delikatność tego opowiadania, które zdecydowałyśmy się publikować jako pierwsze. Mam nadzieję, że i Wam spodoba się klimat bloga i nowych tekstów.

Na stronie pojawiło się już wiele informacji odnośnie świata, w którym żyją nasi bohaterowie, więc zapraszam do zapoznania się ze wszystkim. Historią, mapą… Oczywiście blog się jeszcze buduje i co raz postaramy się uzupełniać informacje.
Ale póki co, zapraszam  na Opowieści z Mag Mell. Na Amarantine.

Pozdrawiam,
Inga

Skomentuj

