Niespodzianka!

Moi Drodzy,

Nie wiem czy Wam, tak jak mnie, zdarza się zaglądać czasami na statystyki bloga. Przyznaję się bez bicia, że ostatnimi czasy szczególnie uważnie na nie zerkam, bo wygląda na to, że już tylko kilka dni i stuknie nam okrągłe 100 000 odsłon. *U*
Huhuuu! Tak! Podniecona tym doniosłym wydarzeniem, czuję się w obowiązku by uczcić ten dzień.
I niestety nie będzie to bonus, bo jak na razie okres przedsesyjnych zaliczeń i egzaminów sam sobie rządzi moim czasem, ale wpadłam na coś innego i myślę też bardzo miłego.

Nie wiem czy pociągają kogoś z Was moje rysunki, ale jeżeli tak, macie okazję otrzymać jeden z nich. Wystarczy, że skomentujecie ten post i już macie na to szansę!

????????????????????Jak to ma wyglądać?
Po prostu w komentarzu poniżej możecie napisać coś… byle co właściwie,  typu: ‚Ja kcem od Ciebie rysuneg, Ingaa! Hodor! Hodor!’ A ja w dzień, w  którym przed przecinkiem w statsach będą już stały trzy cyferki, ze wszystkich nicków wylosuję te dwa zwycięskie.  (Oczywiście im więcej komentujących tym więcej osób może wygrać. Tak, żeby proporcje były zachowane. xD) Później ogłoszę je na blogu i poproszę szczęśliwców o maila z adresem i wytycznymi odnośnie rysunku.

Ze spraw technicznych, czyli co tak naprawdę można dostać.
Rysunek nie będzie zbyt duży, coś około formatu B5 (ciut mniejszy). Wykonany własnoręcznie przeze mnie i pomalowany kredkami akwarelowymi. Czyli efekt będzie podobny jak na rysunku po lewej, gdzie widzicie Deszczowego Niedźwiedzia.
Oczywiście nie będą to same niedźwiedzie. :D
Możecie sami zdecydować kogo/co byście chcieli. Ulubionego bohatera z TWA? Z innego opowiadania? Z filmu? Mangu? Animu? Proszę bardzo. Tylko weźcie poprawkę na to, że postacie będą bardziej w stylu chibi.
Do koperty dorzucę jeszcze mały bonusik, tajną niespodziankę, która mam nadzieję również Wam się spodoba.

Cóż, nie ma na co czekać!
Komentujcie, piszcie, a ja trzymam kciuki.

Pozdrawiam,
Inga.

<3333

11 thoughts on “Niespodzianka!

  1. ‚Ja kcem od Ciebie rysuneg, Ingaa! Hodor! Hodor!….
    Nie mogłam się powstrzymać xD
    A tak na „poważnie” Ale śliczny misiu, urzekł mnie normalnie *w*

    Bardo chciałabym rysunek od ciebie… nie wiem jeszcze z kim/z czym, ale jak wygram to się zastanowię xD

    Powodzenia na egzaminach i życzę żebyś wszystko zaliczyła :D

  2. Szczerze? Nie wiem, o co chodzi w tym konkursie, nie wiem co trzeba zrobic, ale ok xD
    Ja pragnem rysuneczek (siebie! narcyz) Ethana moze? Albo po prostu jakiegos seksownego chlopaczka w seksownym stroju, jakies seksi majteczki, zakolanowki (tak to moj fetysz…) i wazne by mial dlugie wlosy i lezal w seksownej pozycji. Alez wymagania xDD
    Nie moge sie doczekac az przeczytam drugi rozdzial Synow R. Chce szybko napisac ten komentarz xD

    Damiann

    1. Och… To tylko loteria… Z okazji 100 000 odsłon bloga… Heee…
      Teraz jak stuknie te 100 000 to zrobię losowanie i o… Hm. Mam nadzieje że rozumiesz.
      Hyhy. Zakolanowki czy podkolanówki zawsze spoko.
      Życzę powodzenia. C:

  3. No więc tak: Inga ja chcę Twój rysunek!! Bardzo bym chciała zobaczyć na tym rysunku Ethana narysowanego Twoją jakże uzdolnioną ręką:D mam nadzieję, że to będzie mój szczęśliwy dzień i mnie wylosujesz… I jestem bardzo ciekawa tej drugiej niespodzianki:D także czekam
    Powodzenia na egzaminach i życzę weny!

    1. Oke! Aleeee… Ethana? Liczyłam na huhu… nie wiem, kogoś ciekawszego. xDD W jakimś pięknym zmyślnym stroju, albo coś. xDDD
      Ja trzymam kciuki, kto wie, może już nikt się nie zgłosi? Także dobrze przemyśl, co byś chciała. Czy to na pewno ma byś ten rozpustnik. >D

      Dziękuję i gorąco pozdrawiam! C:

      1. Tak dokładnie chcę Ethana, tego rozpustnika. Nic nawet nie mów, bo Ethan ten młody przystojniak jest moją najulubieńszą postacią TWA, która zamienia się pod koniec w miłą, wrażliwą i najukochańszą osóbkę. Także Ethan to przemyślana decyzja:D

  4. Jak mnie tu dawno nie było. Dobra okazja, żeby dać znać, że żyję :D Jak się ogarnę z sesją, na pewno tu wrócę. Muszę w końcu przeczytać ostatni rozdział TWA. Z jednej strony mnie bardzo ciekawi, a z drugiej jestem niemal pewna, że będę ryczeć. Tego nowego opka też jestem ciekawa. Ale póki co, cały przyszły tydzień egzaminy, plus jeszcze następny… Jak ja chcę, żeby już było po sesji…
    Także ten… rozpisałam się bez sensu, ale to chyba u mnie normalne. Powodzenia z zaliczeniami i egzaminami :) Trzymam mocno kciuki, żebyś wszystko pięknie zdała. I gratuluję takiego powodzenia na blogu. Mojemu dużo do Twojego brakuje.
    Żeby bez sensu nie przedłużać… życzę rychłej setki przed przecinkiem i żeby ta liczba nie przestawała rosnąć.
    PS. Mam nadzieję, że o mnie nie zapomniałaś i kiedyś do mnie wrócisz. Stęskniłam się za Twoimi komentarzami.
    PS.2 CHCEM TEN RYSUNEK, INGA XD Nie wiem co by na nim miało być, ale to szczegół. Fajnie by było wygrać, ale z moim szczęściem to mało prawdopodobne. Więc póki co, nawet się nad tym nie zastanawiam.
    PS.3 Mam nadzieję, że nie zanudziłam komentarzem, który z założenia miał być krótkim, z dupy tekstem. Ja, jak to ja, musiała, dodać coś od siebie XD Nie zdyskwalifikujesz mnie za ten przydługi komentarz, prawda?
    Pozdrawiam, życzę weny i jeszcze raz powodzenia z zaliczeniami i egzaminami.

    1. Nuu, bardzo dawno. Ale na pewno krócej niż mnie u Ciebie. :I
      Uhuhuuu…. xDD No rozdział się nigdzie nie ruszy, więc w wolnej chwili przeczytaj. Chyba nawet nie jest zbyt długi…? Wiesz, w pełni Cię rozumiem. Teraz to najgorszy czas w szkole. :I Pocieszające jest to, że po sesji wszystko powinno wrócić do normy. xDD
      Dziękuję, dziękuję. Wiesz możesz się rozpisywać do woli. Nie mam nic przeciwko długim komentarzom c:
      I myślę, ze dogonisz mnie szybciej niż ci się wydaje. C:

      Nie, nie zapomniałam. Wiesz… jestem okropnym człowiekiem. Chcę zrobić jak najwięcej, a w rezultacie… hehee… Dobrymi intencjami piekło brukowane jak to się mówi. I jak sobie tak o tym mówię, to brzmi to śmiesznie, ale serio… jestem zawalona po szyję. :I Ale… w sumie chciałam się bardziej organizować, dla chcącego nic trudnego i jak się zepnę to kto wie? Może po rozdziale co dwa-trzy dni i jakoś nadrobię? Kurcze… Może umiesz coś doradzić żeby stać się bardziej ogarniętym człowiekiem? Każda rada na wagę złota hehe… :DDD HYHYHY.

      Dziękuję uprzejmie i również trzymam kciuki za powodzenie u Ciebie! C:

Skomentuj

