Wyniki!

W wyniku losowania wszem i wobec zwycięzcą loterii zostaje… *tumtumdum* SAKI! *fanfary*

Zgłosiły się aż cztery osoby, więc zakładam, że ci co mieli ochotę to zdążyli. xD Ale w związku z tym, by proporcje były zachowane, wylosowana została tylko jedna osoba.  Pozostałym życzę szczęścia  następnym razem, a Saki proszę o wysłanie maila na adres ingascage@gmail.com z opisem kogo by chciała na rysunku (o ile już wiesz C:) i adresem na który mam przesłać list! C:

Reklamy

2 thoughts on “Wyniki!

  1. Żartujesz sobie? Serio wygrałam? Hurra!!! XD Jednak czasem mam farta. To teraz muszę pomyśleć, jaki rysunek chcę dostać. Muszę dobrze to przemyśleć, więc tego… Może mi z tym zejść dzień lub dwa… Bo na razie jestem bardzo niezdecydowana.
    Juhuuuu!!! Dzięki :D

    1. Serio serio. Taki los. xDD
      Nie żebym coś… ale jutro mam taki piękny wolny dzień… heheee 8D
      To jak się zdecydujesz to napisz. C: Gratuluję!

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s