Wymiana

Witam, dzień dobry, cześć!

Ostatnio złapałam się na tym jak wiele fanu sprawia mi tworzenie bannerów do opowiadań  i postanowiłam to w miarę możliwości wykorzystać. C: I w związku z tym mam kilka pytań…

Prowadzisz swojego bloga, ale zupełnie nie masz czasu na dumanie nad nagłówkiem, bo jednak to pisanie jest na pierwszym miejscu? A może masz czas, ale gdy już zasiadasz do internetów oczywiście nie możesz znaleźć tego, czego szukasz, bo wszystkie idealne fotki, które widziałaś wczoraj nagle ktoś perfidnie usunął? Albo jak już zaczniesz, okazuje się, że to, co teoretycznie wiesz o sklejaniu bannerów jakoś zupełnie odbiega od Twoich możliwości i wszystko jak na złość wygląda źle i nie tak, jak w Twojej wyobraźni?
A może Twój znajomy na gwałt szuka kogoś, kto w miarę szybko i bezboleśnie dla jego kieszeni stworzy mu kilka buttonów na bloga?

Jeżeli na przynajmniej jedno z powyższych pytań Twoja odpowiedź brzmi „TAG Dx”, a podobają Ci się bannery na moim blogu zapraszam do małej wymiany.
Oferuję sklejenie banneru/nagłówka/buttona (jpg,gif) w zamian za reklamę bloga na własnej stronie.

Byście nie musieli daleko szukać kilka najświeższych prac:

opowiadani1SRinga.jpgTWAinga.jpgSynowieRosemarybyInga2.5SPinga.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeżeli ktoś z Was jest zainteresowany lub chce dowiedzieć się więcej o szczegółach wymiany niech pisze w komentarzu lub na adres: ingascage@gmail.com

Pozdrawiam,
Inga

<3

 

5 thoughts on “Wymiana

  1. A ja bym nie poradziła takim bannerem… A że ja nie mam kompletnie żadnego pomysłu ani umiejętności… Twój blog już od dawna jest w moich linkach, więc jeśli to jest głównym warunkiem… i jeśli to nadal aktualne, to byłabym wdzięczna za coś takiego.
    Pozdrawiam

    1. * nie pogardziła
      Głupia autokorekta XD
      Nie zależy mi aż tak na czasie. Gdybym miała porządny banner, to od razu by to inaczej wyglądało. Mogę na Ciebie liczyć?

    1. Och… :I
      xDD Ale dziękuję! Nie pozostaję dłużna i zaraz dodam Twojego bloga do polecanych. W wolnej chwili postaram się też poczytać. C:

Skomentuj

