Ankieta

Jak wiecie wielkimi krokami zbliżają się drugie urodziny bloga. Jestem pełna zapału i chciałabym żeby ten dzień był naprawdę wielkim dniem i pełnym mnóstwa niespodzianek. Mam nadzieję, że zapoznaliście się z KONKURSEM lecz jeżeli nie to spokojnie, został jeszcze tydzień do jego zakończenia.

W niniejszym wpisie chcę zaproponować Wam udział w ankiecie, w której możecie wskazać trzy pary z  głównych opowiadań, o których napiszę bonusy.  
To moja pierwsza ankieta na wordpressie i mam nadzieje, że wszystko będzie działało jak powinno. Głosować możecie do 13 lipca tego roku, do godziny 23.59.

4 thoughts on “Ankieta

  1. Anthony & Theo, Ethan & Keith i Adam & Kamil. Boze blagam, zeby tylko nie wygral Marcin, Bruno i Jake, Danny. To chyba moi najbardziej znienawidzeni bohaterowie :D Nie moge sie doczekac wynikow!

        1. No to chyba wiadomo już kto wygrał. Nie sądzę by któraś para dogoniła Ethana i Keitha hehe… W tym wypadku chyba chciałam poczuć się zawiedziona. xDDDD

Skomentuj

