Wyniki ankiety

Dzień dobry!

Tak wiem, głosowanie miało zakończyć się jutro przed północą, jednak każdy kto śledzi choć trochę stan słupków na pewno już zauważył, że od wczoraj bardziej przypomina to jakąś farsę niż uczciwe głosowanie. Cóż ja też zauważyłam i tylko się denerwuję patrząc na to jak chłopcy walczą, jakby ktoś stał za nimi i poganiał ich batem. To dosyć bolesne i nawet nie chcę sobie wyobrażać stanu w jakim są ich plecy. Ale cóż. Okaże się już niedługo, przy publikacji bonusów.

Nie jestem zwolenniczką teorii spiskowych, ale nigdy nie sądziłam, że wordpress jest taki pro-ludzki i tak chętnie spełnia marzenia. Nie chcę już w to wnikać, ale to przykre…

W każdym razie postanowiłam, by było w miarę uczciwie (bo jednak już i tak nie będzie), że bonusy napiszę o wszystkich parach, które przekroczyły próg 20 pkt. Wydaje mi się że właśnie gdzieś w momencie, gdy punktacja wahała się w tym przedziale, ta ankieta zachowywała jeszcze pozory autentyczności.

Na poniższym jpg przedstawiam Wam wyniki.

Inga

wyniki ankiety heh

11 thoughts on “Wyniki ankiety

  1. Kurde… Tak szkoda, ze Anthony i Ethan przegrali. No tyle czekalem… Tak mi sie wydaje, ze kazdy bonus bedzie z seksem i jakos dlatego mi zal xD Zal tez, ze Bruno i Marcin, Jake i Danny wygrali -.- Ale smiesznie bedzie przeczytac o Dannym i Aaronie kiedy ten juz jest z kims innym xD

    1. Wiesz coooo, na 100% pewna nie jestem, ale wszystkie bonusy, które do tej pory pisała Inga, były jakoś osadzone w realiach opowiadania, więc wydaje mi się, że i przy pisaniu tych będzie się tego trzymać. Dlatego nawet jeśli Anthony i Ethan byliby w czołówce, to chyba niekoniecznie seks byłby tam tematem przewodnim. W każdym razie nie ich seks .w.

  2. A mi się wydaje, że autorka tych opowiadań ma przysłowiowy ból dupy, że jej faworyci zostali wyprzedzeni przez jakąś inną parę i nie łapali się na bonusy. To trochę niesprawiedliwe stwierdzenie, że ktoś nabijał głosy jakiejś parze, bo może z Dane’m i Jake’m było tak samo? Nie oszukujmy, obie pary nie są najwyższych lotów. Nie dziwi ilość głosów Ethana & Keitha, Bruno & Marcina oraz Anthony’ego & Theo, gdyż są to główni bohaterowie opowiadań, a Danny, Jake i Aaron to taki dodatek.
    W jednym przyznam rację. Tego typu ankiety są bez sensu, bo z góry wiadomo, że wygra Keith & Ethan.

    1. Napisałam komentarz przepełniony goryczą, prawdą i swoim bólem dupy, ale ostatecznie chyba Ci tylko podziękuję i pozdrowię.
      Dziękuję,
      pozdrawiam

    1. Myślę, że problem nie leży tak bardzo w tym czy ankieta jest porządna, czy wordpressowa. I nie mam już za bardzo czasu na kolejny tydzień głosowania. Sądzę też, że wyjście które zaproponowałam jest fair.

  3. Ale, że co tu się wydarzyło? Że dało się zagłosować więcej, niż jeden raz, czy jak? Bo rzeczywiście, liczba głosów jest… hm, całkiem spora D:
    Czekaj, planujesz napisać bonusa o każdej z par, która zebrała więcej niż 20 głosów? Przecież to cała masa o.o
    Wyprowadź mnie z błędu, proszę, jeśli się mylę ;-;

    1. Dało się zagłosować więcej niż jeden raz. W sensie, że mogłaś zagłosować np z komputera, a później jeszcze raz z telefonu. Z telefonu to chyba nawet miliony razy. xD Ale to nie chodzi o to.
      Raczej o pewną… celowość? Kiedy Aaron z Danem jeszcze wczoraj rano mieli maks 10 głosów, a już wieczorem plasowali się na trzecim miejscu, hehe… Trzecie miejsce zajmował Dan i Jake, i nagle jakoś ten Aaron x Dan wyskoczyli z procy i co zabawne, za każdym razem, gdy spadali na 4, szybko znalazł się ten jeden głos, oczywiście przy okazji zawsze +1 do Keitha i Ethana, pozostawiając pozostałe pary zupełnie z tyłu, bo odrzut jest i to spory. Trochę to takie śmieszne i nie wiem, może przesadzam, bo mnie samej jakoś nie przyszłoby do głowy by tak robić.
      Ale wiesz, ja widzę statystki wbić na stronę, wiem też jak ludzie komentują czy głosują, właśnie chociażby w komentarzach. To da się zauważyć i przewidzieć ile osób mniej więcej może zagłosować. No i na przykład od początku było jasne, że to Ethan i Keith będą wysoko. Ale nie Aaron i Dan.
      I tak jakoś nie wydaje mi się żeby było to do końca uczciwe w stosunku i do mnie i do tych którzy głosowali fair i nie mieli parcia na stałe odświeżanie strony i klikanie hehe… czy coś? Dlatego własnie przez wzgląd na tych który nie wpadli na ten genialny pomysł i głosowali w normalny sposób pomyślałam, że uczciwe będzie napisanie o tej czołówce. To nie tak, że raptem mam więcej czasu i nagle też zapał trochę mnie opuścił. Ale tak chyba będzie w miarę fair. Czy coś. Przynajmniej już wiem, że takie ankiety to nie do końca dobry pomysł. C:

      1. Rzeczywiście trochę słabo wyszło, cóż… Rozwiązanie, które wymyśliłaś, faktycznie jest fair, jasne, ale nieco pracochłonne. Super, że będzie kilka bonusów, ja tam się cieszę, ale dziwi mnie, że zdecydowałaś się na takie wyjście xD
        No nic, na przyszłość trzeba pamiętać, że głosowanie z komentarzy jest bardziej wiarygodne. Bo nie sądzę, żeby znalazł się ktoś, kto będzie zakładać kolejne konta, żeby zagłosować więcej razy na swojego faworyta, bez przesady XD

        1. No tak, tak. Z drugiej strony tacy psychofani to taka motywująca, a zarazem przerażająca rzecz. Może to był jego cel? Bym w końcu padła z przepisania i straciła wenę na najbliższe sto lat? Och, czekaj… 8D
          Jestem naiwniakiem i głupkiem, dlatego wybrałam takie wyjście. Ot, Inga obnażona. XD

Skomentuj

