Konkurs, loteria – wyniki

Jak pamiętacie kilka miesięcy temu ogłosiłam konkurs fanfikowy, który zakończył się ubiegłej nocy.
W konkursie wzięły udział dwie osoby i widać dziewczęta naprawdę się przyłożyły. Jestem pewna, że jak nikt inny zasłużyły na nagrody, którymi są:

> kubek z nadrukiem chibi wybranego pana
> podkładkę na biurko formatu A4 z wybranymi bohaterami
> zestaw trzech zakładek do książek

A otrzymują je matoko i saki, które serdecznie proszę o wysłanie mi na maila wytycznych co do podkładki i chibi na kubek. Zresztą przypomnę Wam się jeszcze w mailach. C:
Nie pamiętam już kiedy było mi tak miło, w związku z blogiem, jak własnie wczoraj, gdy dostałam Wasze fiki. Jak wcześniej mówiłam, zostaną one opublikowane 4 sierpnia – w drugie urodziny bloga. Wtedy też pokuszę się o dłuższe zachwyty na tekstami.

W loterii za to zostały wylosowane trzy osoby i są nimi: Kiyami, Drama i KillCheerleader. Dziewczyny wygrały zestaw trzech zakładek do książek.
Was z kolei proszę o podesłanie maila z danymi do przesyłki na adres ingascage@gmail. Na maile czekam do niedzieli, jeżeli nie nadejdą wylosuję kolejną osobę.

Czekam na zgłoszenia i biorę się za tworzenie nagród. C:
Gratuluję wszystkim zwycięzcom,
Inga

Skomentuj

