Plan dnia

Pewnie większość z Was zapomniała jaki jutro mamy dzień. Ale spokojnie, już na Wam przypomnę, a tym którzy subskrybują zaspamuję skrzynki. Ha ha! >D
Jutro obchodzimy długo wyczekiwane przeze mnie 2. urodziny  bloga!
Zgodnie z obietnicą przygotowałam Wam dużo atrakcji, a poniżej prezentuję jutrzejszy rozkład jazdy, czyli o której godzinie co się ukaże.

0.10 – ‘ W jego świecie’
8.11 – Urodzinowe podsumowanie
10.05 –  ‘Poranek jak z bajki’, aka ‘Weź się, tato!’
12.00 – ‘Randka’
14.14 – ‚Kolejna szansa’
16.01 –  ‘Czy to miłość?’ (Fanfik konkursowy)
18.03 – ‚Wrócisz’ (Fanfik konkursowy)
20.02 – ‘Gdy zabraknie gumek’ (Fanfik)
22.00 – ‘Bezsenność w Seattle’
23.45 – ‚Bon i Bony’

Zapraszam,
Inga

2 thoughts on “Plan dnia

    1. Obiecałam, że będzie, to i jest. Na szczęście nie wynikło po drodze nic niezależnego ode mnie więc się wyrobiłam. Jestem z siebie dumna. C:
      Dziękuję! Mam nadzieję, że wytrwasz do północy i przeczytasz wszystkie.
      Dziękuję! <3333

Skomentuj

