Nagrody cz. I

Hej ho! Nagrodeły

Właśnie zakończyłam pewien etap w swoim życiu, bardzo dramatyczny. :D To znaczy, skończyłam trochę nagród dla Was, a do zrobienia zostały mi już jedynie dwie podkładki, w tym jedna już jest gotowa w 30 procentach. C: Idzie wszystko dobrze, a tak sobie pomyślałam, że może obawiacie się, że zapomniałam, albo coś. Tak się nie stało i przybywam do Was z małym zlepkiem grafik z zakładek, kubełów i bonusowo – przypinek.
Zdjęcie całego dobra już w bardziej… hm… materialnej formie wrzucę jak tylko zrobię podkładki.
Mam nadzieję, że już w nadchodzącym tygodniu. C:

Pozdrawiam,
Inga

 

6 thoughts on “Nagrody cz. I

    1. Nie wiem dokładnie o co pytasz, więc może po prostu opowiem jak to się robi na przykładzie zakładek.
      Zaczynam oczywiście od narysowania rysunku na kompie, na tablecie graficznym, później to obrabiam, ustalam szerokość, wielkość zakładki i robię z nimi szablon na A4. Później drepczę do drukarni, akurat tam robię wszystko sama bo znam szefa (lelo! >D) więc po kolei – drukuję na grubszym papierze; oklejam spód kolorową kartką żeby nie było zwyczajnie biało; wycinam wszystko; układam na foli do laminowania; laminuję i ponownie wycinam. Później zostaje tylko zaokrąglić rogi, żeby nie były ostre i tada!
      Efekty już niedługo jak skończę wszystkie prezenty. Został mi już tylko jeden rysunek!
      Ale w sumie chyba chodziło Ci o ten mmm… efekt tak? Że to jest digital nie rysunek tradycyjny. No to proste – trzeba rysować na kompie, w programie typu SAI, Photoshop, GIMP za pomocą myszy lub właśnie na tablecie graficznym.

    1. Dziękuję. Kluskowate Ethanki turlają się i rechoczą. C:
      O BOŻE, a teraz to sobie wyobraź. Dziesięć, sto, legion takich klusek i wszystkie się śmieją przebierajac pulchnymi rączkami i nogami. Ohmai, będę mała koszmary teraz. :I

      <3

Skomentuj

