Nagrody cz. IV + BONUSEŁ

Dzień dobry.

To już czwarta i ostatnia notka dotycząca konkursowych nagród. Wszystko jest dopięte na ostatni guzik, więc mogę pochwalić się zbiorowymi fotkami dóbr, dzięki którym poczułam się jak niebywale szlachetny bogacz. Jutro rano jeszcze przed pracą zajdę na pocztę i nadam przesyłki. W miarę możliwości proszę panie, które je otrzymają o komentarz czy maila, że nagrody doszły, najlepiej w nienagannym stanie. C:
Prócz chwalenia się jest jeszcze kilka spraw, ale spokojnie nie będą to wylewy. He he >_>

nagrodyJestem niecną Ingą, więc do każdej paczki dorzucam jeszcze bonusowo przypiny. Mam nadzieję, że na żywo nagrody sprawią zwycięzcom wiele, wieeeele radości. C:

PS. Nie wiem, Matoko, czy zaglądasz na maila regularnie, ale liczę na to, że skoro zaraz rozdział SR, to może tu zajrzysz i doślesz mi swój adres, bo nie mogę go znaleźć nigdzie w naszej mailowej korespondencji, a przydałoby się! C:

Druga sprawa jest taka, że niedawno pisała do mnie pani z prośbą o tapety na komputer z motywami opowiadań. Zgodnie z jej życzeniem będą to tapety z Synów, Ciem i…? No właśnie, trzecia tapeta nadal pozostaje zagadką, ale jeżeli macie jakieś propozycje to piszcie śmiało. Żadna z nas nie mogła się zdecydować, ale sama chyba skłaniam się w kierunku Maja.  Ale piszcie, piszcie, mam nadzieję, że mnie natchnie.
Jako że jedną tapetę już zrobiłam, pomyślałam, że nie ma co, podrzucę na bloga, może komuś się nada?
Oto i ona. Żeby mieć pewność, że pobierzecie ją w dużej rozdzielczości najpierw w nią kliknijcie, a dopiero później ściągajcie. c:

tapeta Synowie by IngaTo chyba tyle na dziś. Dzięki za uwagę i do zobaczenia w piątek!

Inga

2 thoughts on “Nagrody cz. IV + BONUSEŁ

  1. Właśnie udało mi się położyć łapki na przesyłce C: Wszystko cudne i piękne, więc mordka się cieszy ^^ Strasznie miło z Twojej strony, dzięki~~ <3

Skomentuj

