Informacje

Dzień dobry Moi Drodzy!

Dosyć długo nie dawałam znaku życia, co jednak nie znaczy, że cokolwiek się wyklarowało. Znaczy, jasne jest tylko to, że muszę skupić się na inżynierce i obronie,  która jest już w lutym, a ja jestem w proszku z pracą, więc jak na razie z poważniejszych pisaniowych planów to nicko, bo widmo inżynierki je skutecznie blokuje. :<
Dlatego też obawiam się, że z nowym opowiadaniem nie ruszę prędzej jak z nowym rokiem, tym bardziej, że ono też jest jeszcze nieogarnięte, a chciałabym mieć co do niego pewność, bo nie może wyjść gorsze niż Synowie. C:
Jednak jak zawsze zapraszam w wolnych chwilach na bloga, bo pewnie od czasu do czasu pojawi się jakiś bonus czy coś w tym stylu.
Niedawno też wspominałam o tomiku Ciem, który będzie można zakupić i tak, jestem w fazie poprawiania, więc jeżeli ktoś jest zainteresowany tą propozycją, to również zapraszam do odwiedzania strony. Myślę, że pod koniec listopada poproszę, by Ci, którzy je chcą kupić się zadeklarowali i z początkiem grudnia tomik poleci do druku. QuQ
Jeżeli boicie się, że wyleci Wam to z głowy, możecie pisać w komentarzach lub na maila ingascage@gmail.com , podesłać mi adres mailowy czy numer gg, a ja się przypomnę. C:
To chyba wszystko, co miałam do przekazania. Przykro mi, że nie mam dla Was pięknego czytanka na te jesienne wieczory, ale w zimie postaram się zrehabilitować.

Pozdrawiam ciepło
Inga

2 thoughts on “Informacje

  1. W takim razie nic tylko życzyć powodzenia przy inżynierce c: Swoją drogą samo słowo „inżynieria” brzmi groźnie D:
    Ja już teraz deklaruję, że „Ćmy” kupię! To znaczy mogę zadeklarować się raz jeszcze pod postem, przeznaczonym właśnie w tym celu, i tak jestem na blogu przynajmniej kilka razy w tygodniu, z nadzieją, że może coś się pojawiło xD Ale w moim przypadku to pewne, że „Ćmy” muszę mieć ;;
    Pozdrawiam i jeszcze raz życzę powodzenia <3

    1. Haha. Dziękuję. xD Wiesz ja się z tego trochę nabijałam z tej inżynierki, ale im bliżej obrona tym mniej mi do śmiechu, tym bardziej, że jestem takim leniem >u>
      Super, super. Niedługo postaram się napisać coś więcej o Ćmach. C: Miło, że odwiedzasz jeszcze bloga, pomimo tego, że sobie tak trwa w takim zawieszeniu. Myślę, że całkiem ‚niebawem’ pojawi się też COŚ, trzeba być dzielnym C:
      Mam już dwie chętne osoby! QuQ Jestem szczęśliwcem.
      Dziękuję i wszystkiego dobrego! <3

Skomentuj

