Loteria urodzinowa cz I

Dzień dobry, witam

Jak może niektórzy z Was pamiętają zbliżają się urodziny bloga. To już trzy lata jak jesteśmy razem. Także i w tym roku przygotowałam co nieco, by uczcić ten dzień. Póki co zapraszam na loterię z przewspaniałymi rzeczami do zgarnięcia.
Jako że obecnie wychodzącym opowiadaniem jest Poena, tym razem będą to fanty związane właśnie z nią.
Do zdobycia będzie kubek, zestaw naklejeczek, zakładki oraz tajemnicza niespodzianka.
Aby otrzymać to wszystko wystarczy skomentować tę notkę. Zgłaszać się można do 4 sierpnia do południa. W godzinach wieczornych podam wyniki losowania.

Zapraszam serdecznie do udziału w zabawie

Pozdrawiam
Inga

11 uwag do wpisu “Loteria urodzinowa cz I

  1. Cieszę się że wena Cię nie opuszcza :) Trzy lata to naprawdę sporo czasu 😀 czekam na piątek z niecierpliwością :) pozdrawiam serdecznie

    1. Hehe~~ Sporo. Ostatni rok taki trochę rozbity, ale ciągle w siebie wierzę i w to, że w końcu ogarnę siebie i o…
      Trzymaj się ciepło! <333

  2. Hej, gratuluję z okazji rocznicy i życzę Ci udanych kolejnych, żebyś nas nie opuszczła, bo naprawdę fajne piszesz.

  3. Jej, jak mnie tu dawno nie było. Przeczytałam pierwszy rozdział „Poeny” i muszę przyznać, że bardzo mi się podobało, choć to nie moje klimaty. Niedługo zabiorę się za resztę (planuję w tym tygodniu, ale nie wiem, jak to wyjdzie), obiecuję i postaram się skrobnąć komentarz, choć o nie u mnie ostatnio ciężko.
    To już trzy lata, co? Jak to szybko zleciało. Sama muszę się ogarnąć i przygotować coś na rocznicę swojego. Co prawda jeszcze prawie miesiąc, ale ten czas tak szybko leci… No i zalegam z rozdziałem, ale jakoś nie mam weny, by go skończyć ;_; Jestem beznadziejna, mam wrażenie, że to wszystko mi coraz gorzej wychodzi. No nic… Czekam na wpis urodzinowy.
    Pozdrawiam i życzę weny

    1. O hejo! *ściska*
      Fajnie, że się zabrałaś za Poenę. Wiesz, nic na siłę, ale może Ci się spodoba? C: Naprawdę, wiem jak to jest, także spokojnie, wszystko w swoim tempie. <3
      Bardzo szybko czas leci, teraz szczególnie – po skończeniu szkoły.
      Ojejeeee… co to za negatywne emocje? Nie jesteś beznadziejna, zobacz jak wiele rozdziałów już napisałaś, mmm? To, że masz gorszy czas i problem z weną jest przykre, ale bez załamywania się proszę. Może po prostu potrzebujesz małego odejścia? Żeby spojrzeć na to co napisałaś do tej pory z perspektywy i jakoś to sobie na nowo ułożyć? Jasne, że super jest wstawiać notki systematycznie, ale wydaje mi się, że pisanie nie jest czymś co można robić na zawołanie, a ze zmuszania się nie ma nigdy nic dobrego.
      Daj sobie trochę oddechu. Może popisz na boku coś rozluźniającego?
      Bądź dzielna i postaraj się rozchmurzyć, mmm? C:
      Ślę Ci urodzinową moc. <33333333333

Dodaj komentarz