Książka od TCD tania jak barszcz i godna zakupu bo z moim opowiadaniem :I, Wielki finał loterii urodzinowej, ★☆★ HIT ♡▷▷▷NAKLEJKI☆KUBKI☆ZAKŁADKI◁◁◁♡WIELKI HIT★☆★

Dzień dobry, witam!

Jakiś czas temu (chyba ponad rok ) chwaliłam się, że udało się mojemu opowiadaniu zakwalifikować do kolejnej antologii yaoi wydawnictwa The Cold Desire. Właśnie dostałam wiadomość, że książeczka jest już podrukowana, a ja jako jedna z autorek mam zniżkę na kilka kolejnych tomów.
Stąd też piszę, żeby się dowiedzieć czy ktoś z Was, moi drodzy Czytelnicy, nie chciałby zakupić tomiku z moim opowiadaniem  o wdzięcznym tytule „Miły chłopak”, w cenie z rabatem 35% czyli za całe 19.50 zł + koszt przesyłki.
Jeżeli tak i oczywiście, to piszcie w komentarzu, a najlepiej na maila ingascage@gmail.com

Zostały jeszcze cztery książeczki do kupienia w cenie rabatowej, więc jeżeli ktoś ma ochotę to zapraszam. Czasu na zgłoszenie się jest niewiele bo do niedzieli, a później to już nie wiem, czy nakład będzie wystarczający bym mogła coś dla Was z wydawnictwa wyciągnąć. Pewnie, niektórzy z Was znają sytuację TCD, także bierzmy póki dajo i biegnijmy! :I

Dużo czasu minęło do urodzin bloga, ale w końcu udało mi się ogarnąć nagrody dla pani Leśny Ptak.  Paczka ruszy w drogę najpóźniej we wtorek, a ja tymczasem pragnę pochwalić się co moje ryncy stworzyły przez ten czas.

nagrody-poena

Jeżeli ktoś z Was jest zachwycony majestatem tych zakładeczek, a kubek przyprawił Was o palpitacje serce wszystko już niebawem pojawi się w sklepiku!

I na koniec kajam się nisko, bo znowu nie zdążyłam ogarnąć rozdziału, lecz mam nadzieję, że dzisiejszy wolny dzień, którym zawiodłam mojego wspaniałego szefa, będzie na tyle produktywny, że wstawię rozdział najpóźniej jutro wieczorem. Albo w niedzielę. :I
Ach, marzy mi się Życiowo…! >u>

Pozdrawiam <333

Inga

10 thoughts on “Książka od TCD tania jak barszcz i godna zakupu bo z moim opowiadaniem :I, Wielki finał loterii urodzinowej, ★☆★ HIT ♡▷▷▷NAKLEJKI☆KUBKI☆ZAKŁADKI◁◁◁♡WIELKI HIT★☆★

  1. O wow, TCD wciąż publikuje! :O Jestem w szoku, ale trzymam za wydawnictwo kciuki, bo czemu nie. Jedyne takie „nasze”, więc niech żyje jak najdłużej (czy mi się wydaje, czy Kotori trochę zmieniło swój kierunek? Nie wiem, bo nie śledzę).
    A zakładeczki śliczne, podziwiam za talent <3.

    1. Dziękiś! <3

      No TCD raz na jakiś czas coś tam wypuszcza i jakoś to powoli idzie. Też żałuję, że nie działa to prężniej, bo faktycznie, jest "nasze" i myślę, że mogłoby naprawdę się rozkręcić. A teraz to już nie wiem co z nimi będzie. :<
      Co do Kotori, to co masz na myśli? C:

      1. Z tego co pamiętam, Kotori kiedyś też coś tam gejowego wypuszczało. Ostatnio weszłam na ich stronę i mają dużo niezwiązanych z tematem mang (co nie jest złe – rozwijają się). TCD ciągle uderzało w polskich twórców i abstrahując już jaki czasem nie byłby to poziom, miło, że wszystko z naszego podwórka.

        Mam różne wspomnienia związane z TCD, nie wszystkie są kochane i miłe, ale jakoś tak smutno. :c

        1. Nie no, Kotori sporo mang yaoi wypuszcza nadal. Co prawda nie śledzę ich jakoś namiętnie, ale co jakiś czas to jakaś ładna manga, że można wziąć i się pocieszyć do niej, ale jeżeli chodzi o książki czy opowiadania, szczególnie polskich autorów, to nie wiem. Nie wiem też czy prócz KatLett ktoś u nich coś wydaje jeżeli chodzi o rodzimych autorów. Chyba nie. Chyba twierdzą że im się to nie opłaca. Ostatnio to tylko ogłosili ten konkurs na Antologię yaoi, ale z tego co kojarzę później całkiem tego żałowali, bo nie mają czasu jej ogarniać.

          Oj, mam wrażenie, że część wspomnień z TCD możemy mieć podobnych >u>

  2. Powinnaś zawodowo zająć się nazywaniem aukcji na Allegro – wysoka sprzedaż gwarantowana 8D
    Pragnę tych Lukowych japek, daaaaaaj D: jeden taki Luka wyraża więcej niż tysiąc słów :I

    1. Ale ja przecież to robię. Wystawiam w robocie mnóstwo gównien na Allegro, skąd myślisz, ta moja perfekcja w tym tytule. Elo, Elo. 8D
      Poker fejs Luki zawsze na probsie! XD

Skomentuj

