Książka do kupienia! Book-self! Halo halo, proszę zajrzeć! QWQ

Dzień dobry, witam!TGTL

Nie wię czy już wiecie, ale Pani Leśna w końcu wydała swoją powieść! Tak, tak, „Tam gdzie topnieje lód” jest już do kupienia, do czego gorrrrąco zachęcam wszystkich tych, którzy pragną sięgnąć po majestatyczną przygodówkę z  romansem BL w tle. Hehe. Ja jeszcze książki nie mam ale nie mogę się już doczekać, aż będę miała ją w ręceee!

Wiecie, jestem chamem, ale hehe… jeżeli nie kreci Was aż tak fantasy i jesteście sceptyczni to powiem Wam, że NAWET DLA TEJ OKŁĄDKI TO TRZEBA TO MIEĆ! Przecież to jest cudo! Patrzecie! : D

Jak ja pragnę już zmacać ten tomik, bożeeeeeeeeeee Q////Q

A przy okazji, jeżeli brakuje Wam takiego miejsca. Ale wiecie, takiego gdzie można by wydać świąteczny/urodzinowy hajs, albo POOGLĄDAĆ ŁADNE RZECZY (okładkowe świry, łączmy się, elo 8D), ale przede wszystkim po prostu chcecie kupić fajne książki, a przy okazji wesprzeć duchowo i finansowo Waszych ukochanych Autorów, zachęcić ich do dalszego pisania i sprawić by sam Piotr u Nieba Bram powitał Was niskim ukłonem i wpuścił do Klubu bez kolejki, bo tyle dobrych uczynków, to nikt nie popełnił, to zachęcam do zajrzenia do nowo otwartego internetowego sklepiku z książkami! Ale wiecie. Z nie byle jakimi książkami, bo z tymi wydanymi przez (być może!) Waszych ulubionych Autorów, piszących Wasze ulubione internetowe gejromanse!
Book-self.pl (bo tak się nazywa ten słodki zakątek) dopiero się rozwija, ale koniecznie śledźcie, bo z tego co wiem (A WIEM HA!), coraz więcej Autorów ma tam się wystawiać, więc skoro lubicie „te rzeczy”, nie możecie nie wiedzieć o tym miejscu! C:
BARDZO PIĘKNE RZECZY! BARDZO DOBRE RZECZY! QWQ

logo

Trzymajcie za mnie kciuki
(a tak naprawdę za kolejny rozdział na blogu, bo on we mnie jest, on pragnie się wyrwać, on mnie prześladuje~~~)

Inga

 

3 thoughts on “Książka do kupienia! Book-self! Halo halo, proszę zajrzeć! QWQ

  1. Inga chyba zatrudnię Cię jako marketingowca xD Jesteś nieodkrytym talentem! Dziękować za reklamę, sama nie zrobiłabym (i nie zrobiłam) lepszej. A kupowanie książek dla okładek zawsze spoko. Jak treść do bani, to przynajmniej można się pogapić na ładną grafikę ;) Oczywiście mocno trzymam kciuki za nowy rozdział, bo już się stęskniłam za Poeną~~

    1. Hahaha. Jak mam floł, to jakoś leci… Może powinnam znowu się przebranżowić? : D
      Wierzę, że Twoja powieść będzie takim kombo – ze świetną treścią i okładką XD <3

Skomentuj

