tada; wiem, co zrobiłeś; jakieś info

Moi Drodzy,

Wybaczcie, że tak długo odciągałam napisanie tego posta, ale jakoś czas leci, a bieżące sprawy oczywiście nie pomagają w ogarnięciu się. Dopiero końce świata pomagają, polecam. HEHE.

Ale, ale, przejdźmy więc do małego podsumowania.

  1. Wszystko jest niebieskie

Emocje po wydaniu „Niebieskiego opadły, ale cały czas zachęcam do zapoznania się z fragmentem i ewentualnym zakupieniem książki. Oczywiście na Bookselfie, który jak zawsze polecam, zarówno na zakupki jak i do współpracy jeżeli ktoś chciałby coś swojego wystawić. Przy okazji także ogromne podziękowania Leśnej i Wiewiórze za cierpliwość przy pracy nad książeczką, bo zrobiły przy niej kawał dobrej roboty (mój mały paluszek nadal maca okładkę), a także, i chyba przede wszystkim, za cierpliwość do mnie.

  1. Poena

Ankietę już jakiś czas temu zdjęłam z bloga. Cóż. Zdecydowana większość z Was napisała, że woli raczej poczekać aż opowiadanie ukaże się na blogu. Jako, że ja sama chciałabym mieć ją jako książeczkę, nadal nie podjęłam decyzji. XD W każdym razie, póki ją skończę na pewno jeszcze trochę czasu minie, więc wtedy dopiero dam Wam znać.
Jednak niezależnie od wydania i tak pojawi się na blogu. Za jakiś czas raczej zablokuję albo zdejmę te rozdziały, które już wyszły, bo chyba troszkę tam się zmieni. Raczej nie fabularnie, ale jak już będę wrzucała skończoną Poenę to raczej rozdziały będą nieco inaczej zorganizowane i na pewno (a przynajmniej mam nadzieję) dojdzie jakaś kosmetyka.

  1. Wiem, co zrobiłeś

Tak, nowa seria na blogełu, żeby zająć czymś ręce. Mam nadzieję, że mi wybaczycie. Czuję się jakbym zaczynała od nowa. Nie mam też bety, więc wielkie przepraszam za wszelkie błędy, bo raczej nie uda mi się ich uniknąć, gdyż noga ze mnie w tych sprawach.
W każdym razie mam nadzieję, że się rozpiszę bardziej, a pierwszy rozdział nie jest aż tak zły jak mi się wdaje. Staram się wbić w blogowy rytm z powrotem. Oczywiście, mam nadzieję, że opowiadanie Wam się spodoba. Nie zdradzam nic, może Was porwie, może nie, ale liczę, że taaak. <3

  1. Amarantine

Nie wiem czy wielu z Was czyta także Amarantine. Póki co, nie czuję się w mocy by pisać cokolwiek oficjalnie na blogu „Opowieści z Mag Mell”, ale gwoli wyjaśnienia: Jun jest w Japonii. Tak naprawdę nie jestem na dzień dzisiejszy w stanie powiedzieć Wam kiedy i czy w ogóle ruszy kolejny tom. Chciałabym coś wiedzieć, ale nie wiem. Jeżeli coś się wyklaruje to na pewno napiszemy o tym na blogu oficjalną notkę.

Nie wiem czy to już wszystko, o czym chciałam napisać. Być może nie. Przypomniało mi się dzisiaj, że chyba czwartego sierpnia zawsze była jakaś rocznica, co? No, może w przyszłym roku uda się nie zapomnieć.

A! Rozdział „Wiem, co zrobiłeś” pojawi się być może dzisiaj, albo jutro. Kolejne rozdziały planuję wypuszczać w jakiś konkretny dzień tygodnia, ale nie wybrałam jeszcze dnia. Na pewno dam znać w notce na panelu obok.

Pozdrawiam,
Inga

Skomentuj

